Умови гарантійного обслуговування
Шановний клієнт, магазин кальянів і аксесуарів «SHISHA STORE» уважно стежить за тим, щоб ви залишалися задоволені своєю покупкою. У разі виникнення проблем з якістю придбаної продукції наша компанія надає гарантію. Гарантія поширюється на несправності, які виникли з вини виробника. Гарантія не поширюється на витратні матеріали.
Товар знімається з гарантії з наступних причин:
Товар має сліди стороннього втручання, або була спроба самостійного ремонту
Є сліди несанкціонованих змін в конструкції кальяну
Товар знаходився в експлуатації, що підтверджує неналежний товарний вигляд самого товару і упаковки до нього
Відсутнє підтвердження покупки в нашому інтернет-магазині (товарний чек, накладна, листування з менеджером нашої компанії і ін.)
При виявленні дефектів, які були допущені з вини виробника, магазин «SHISHA STORE» зобов'язується виправити дефект або зробити заміну товару.
Гарантія не поширюється на:
Механічні ушкодження
Пошкодження, викликані неправильним використанням кальяну
Пошкодження, викликані використанням нестандартних витратних матеріалів та комплектуючих
Пошкодження, викликані з вини клієнта
Окислення, накип і т.д.
Обов'язки продавця і покупця
Продавець зобов'язується:
Передати покупцеві товар належної якості і комплектації, заявленого в інтернет-магазині
У своїй діяльності керуватися Законом України «Про захист прав споживачів»
Покупець зобов'язується:
При отриманні перевірити товар на цілісність і повну комплектацію.
При наявності дефектів і недоліків - повідомити своєму продавцю. Так як більшість кальянів вироблено вручну - наявність дрібних дефектів допустимо.
Покупець має право:
У відносинах з продавцем керуватися Законом України «Про захист прав споживачів»