Умови гарантійного обслуговування

Шановний клієнт, магазин кальянів і аксесуарів «SHISHA STORE» уважно стежить за тим, щоб ви залишалися задоволені своєю покупкою. У разі виникнення проблем з якістю придбаної продукції наша компанія надає гарантію. Гарантія поширюється на несправності, які виникли з вини виробника. Гарантія не поширюється на витратні матеріали.

Товар знімається з гарантії з наступних причин:

Товар має сліди стороннього втручання, або була спроба самостійного ремонту

Є сліди несанкціонованих змін в конструкції кальяну

Товар знаходився в експлуатації, що підтверджує неналежний товарний вигляд самого товару і упаковки до нього

Відсутнє підтвердження покупки в нашому інтернет-магазині (товарний чек, накладна, листування з менеджером нашої компанії і ін.)

При виявленні дефектів, які були допущені з вини виробника, магазин «SHISHA STORE» зобов'язується виправити дефект або зробити заміну товару.







Гарантія не поширюється на:

Механічні ушкодження

Пошкодження, викликані неправильним використанням кальяну

Пошкодження, викликані використанням нестандартних витратних матеріалів та комплектуючих

Пошкодження, викликані з вини клієнта

Окислення, накип і т.д.



Обов'язки продавця і покупця

Продавець зобов'язується:

Передати покупцеві товар належної якості і комплектації, заявленого в інтернет-магазині

У своїй діяльності керуватися Законом України «Про захист прав споживачів»

Покупець зобов'язується:

При отриманні перевірити товар на цілісність і повну комплектацію.

При наявності дефектів і недоліків - повідомити своєму продавцю. Так як більшість кальянів вироблено вручну - наявність дрібних дефектів допустимо.

Покупець має право:

У відносинах з продавцем керуватися Законом України «Про захист прав споживачів»

icon_callback icon_skype icon_teleg icon_viber