Доставка і оплата

Кур'єрська доставка по Києву

Щоденна кур'єрська доставка до Вашого під'їзду здійснюється нашою компанією по місту Київ:

По центру міста 150 гривень (уточнюйте у менеджера)

 Решта районів 200 гривень

Способи оплати кур'єрської доставки:

Готівкою при отриманні замовлення

 Оплата на карту (проводиться до 12.00, до виїзду кур'єра на маршрут)

Час кур'єрської доставки: з 16:00 щодня крім суботи та неділі.

Важливо: обов'язково перевіряйте Ваше замовлення при отриманні. Після того, як кур'єр поїхав - скарги, і претензії не приймаються!


Доставка Новою Поштою

Адресна доставка НП (здійснюється при повній оплаті товару на карту).

При оформленні замовлення до 16:00 - відправка буде проведена в цей же день. Замовлення, зроблені після 16:00 - відправка на наступний робочий день.

Способи оплати та доставки:

  Передоплата на карту (мінімальна сума 100 грн)

  Переказ на карту

Оплата на розрахунковий рахунок

Увага: Шановні клієнти, звертаємо Вашу увагу, що термін зберігання Ваших замовлень в відділенні Нової Пошти - 7 днів! Після цього замовлення буде автоматично повернуто вам. Забирайте Ваші замовлення вчасно.
Важливо: При отриманні замовлення на Новій Пошті відразу (не виходячи з відділення) перевіряйте його на повну комплектацію, цілісність і збереження для уникнення непорозумінь і подальшою можливістю пред'явити претензії і компенсацію за шкоду компанії перевізнику. У разі невідповідності або пошкодження товару - зв'яжіться зі своїм менеджером безпосередньо з поштового відділення для врегулювання спірних питань. Якщо Ви забрали Ваше замовлення і пішли з пошти, скарги та претензії не приймаються! Будьте уважні.


Доставка Укрпоштою

Адресна доставка Укрпоштою (здійснюється при повній оплаті товару на карту)

При оформленні замовлення відправка буде проведена на наступний робочий день.

Способи оплати та доставки:

 Передоплата на карту (мінімальна сума 100 грн)

  Переказ на карту

  Оплата на розрахунковий рахунок

Важливо: При отриманні замовлення на Укрпошті ВІДРАЗУ (не виходячи з відділення) перевіряйте його на повну комплектацію, цілісність і збереження для уникнення непорозумінь і подальшою можливістю пред'явити претензії і компенсацію за шкоду компанії перевізнику. У разі невідповідності або пошкодження товару - зв'яжіться зі своїм менеджером безпосередньо з поштового відділення для врегулювання спірних питань. Якщо Ви забрали Ваше замовлення і пішли з пошти, скарги та претензії не приймаються! Будьте уважні.
Важливо: Доставка товару здійснюється кур'єрськими службами по тарифам і термінами встановленими компаніями перевізниками!
Самовивіз: Точки самовивозу тимчасово не працюють.
icon_callback icon_skype icon_teleg icon_viber